Novinky

02.12.2020 Klub Pavlač zůstává zatím uzavřen.

Volnočasový klub zůstává do odvolání uzavřen.

05.10.2020 Klub Pavlač uzavřen

Klub Pavlač po dobu nouzového stavu uzavřen! Na základě nařízení Krajské hygienické stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze, která vydala mimořádná opatření při epidemii na území Středočeského kraje DDM "OSTROV" SLANÝ NEBUDE REALIZOVAT ZÁJMOVOU ČINNOST OD 5. 10. DO 18. 10. 2020. Týká se i činnosti Klubu Pavlač.

14.09.2020 Pavlač otevřena :-)

Těšíme se na Vás v klubu Pavlač! Začínáme v pondělí 14.9., otvírací doba bude: PO - ČT 13:00 - 16:00 PÁ 13:00 - 15:00

19.05.2020 Kroužky na příští školní rok spouštíme 1.6.!

Přihlašování bude otevřeno v 9:00.

18.05.2020 Klub Pavlač se již do prázdnin neotevře.

Klub Pavlač zůstává nadále uzavřen.

11.05.2020 Nové úřední hodiny pro veřejnost

Od 11.5. je Ostrov znovu otevřen pro veřejnost v těchto úředních hodinách: PO-PÁ 7-13:00.

16.03.2020 Ostrov je pro veřejnost uzavřen!

S ohledem na stávající situaci je Ostrov pro veřejnost uzavřen. V případě, že se s námi potřebujete spojit, využijte prosím primárně emaily na jednotlivé pracovníky nebo volejte na telefon 737 521 978 nebo 605 763 241. O opětovném otevření či změně vás budeme informovat.

Jak se přihlásit nebo odhlásit

JAK SE PŘIHLÁSIT DO KLIENTSKÉHO CENTRA
 
Klientské centrum najdete na adrese:  https://ostrov-svc.iddm.cz/
  • V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si sami vymyslíte, jméno a příjmení. 
Pokud už vaše dítě s námi jelo již v minulosti na hory nebo na tábor, zaregistrujte ten email, který jste již pro komunikaci s námi dříve použili, systém vás pak rozpozná a další práce v systému pro vás bude jednodušší. 
  • Poté vám na zadaný email přijde zpráva s tvz. validačním odkazem - tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše.
  • Tímto jste již do klientského centra zaregistrováni a můžete se přihlásit a přihlásit dítě na akci, tábor či kroužek.
V případě, že se Vám nedaří se zaregistovat nebo máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat

Podrobný návod pro klientské centrum 


JAK POSTUPOVAT PŘI ODHLÁŠENÍ NEBO VRÁCENÍ UHRAZENÉHO KURZOVNÉHO? 

Telefonicky anebo mailem požádejte o formulář "odhlášení z kroužku". Formulář je také možné stáhnout níže. Ten, prosím, vyplňte a předejte v kanceláři  (případně pošlete poštou či elektronicky). V případě, že budou údaje odpovídat, peníze vám obratem vrátíme, v opačném případě vás bude kontaktovat pracovník Ostrova. 
 
Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme k pololetí. 
Odhlášení jindy než v pololetí je možné, ale bez vrácení poplatků. Ty vracíme pouze v případě vážných důvodů (dlouhodobá nemoc, změna bydliště apod.) nebo důvodů na straně Ostrova.
V případě, že je důvodem odhlášení z kurzu dlouhodobá nemoc účastníka, je potřeba doložit potvrzení od lékaře. 

Formulář odhlášení z kroužku 2020