Novinky

02.12.2020 Klub Pavlač zůstává zatím uzavřen.

Volnočasový klub zůstává do odvolání uzavřen.

05.10.2020 Klub Pavlač uzavřen

Klub Pavlač po dobu nouzového stavu uzavřen! Na základě nařízení Krajské hygienické stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze, která vydala mimořádná opatření při epidemii na území Středočeského kraje DDM "OSTROV" SLANÝ NEBUDE REALIZOVAT ZÁJMOVOU ČINNOST OD 5. 10. DO 18. 10. 2020. Týká se i činnosti Klubu Pavlač.

14.09.2020 Pavlač otevřena :-)

Těšíme se na Vás v klubu Pavlač! Začínáme v pondělí 14.9., otvírací doba bude: PO - ČT 13:00 - 16:00 PÁ 13:00 - 15:00

19.05.2020 Kroužky na příští školní rok spouštíme 1.6.!

Přihlašování bude otevřeno v 9:00.

18.05.2020 Klub Pavlač se již do prázdnin neotevře.

Klub Pavlač zůstává nadále uzavřen.

11.05.2020 Nové úřední hodiny pro veřejnost

Od 11.5. je Ostrov znovu otevřen pro veřejnost v těchto úředních hodinách: PO-PÁ 7-13:00.

16.03.2020 Ostrov je pro veřejnost uzavřen!

S ohledem na stávající situaci je Ostrov pro veřejnost uzavřen. V případě, že se s námi potřebujete spojit, využijte prosím primárně emaily na jednotlivé pracovníky nebo volejte na telefon 737 521 978 nebo 605 763 241. O opětovném otevření či změně vás budeme informovat.

Jak se přihlásit/odhlásit

JAK SE PŘIHLÁSIT NA TÁBOR:

Přihlášky se podávají v našem KLIENTSKÉM CENTRU:

 
Klientské centrum najdete na adrese:  https://ostrov-svc.iddm.cz/
  • V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si sami vymyslíte, jméno a příjmení. 
Pokud už vaše dítě s námi jelo již v minulosti na hory nebo na tábor, zaregistrujte ten email, který jste již pro komunikaci s námi dříve použili, systém vás pak rozpozná a další práce v systému pro vás bude jednodušší. 
  • Poté vám na zadaný email přijde zpráva s tvz. validačním odkazem - tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše.
  • Tímto jste již do klientského centra zaregistrováni a můžete se přihlásit a přihlásit dítě na akci, tábor či kroužek.
Přihláška je platná až po schválení OSTROVEM a po uhrazení zálohy! 

V případě, že se Vám nedaří se zaregistovat nebo máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat

Podrobný návod pro klientské centrum 


JAK POSTUPOVAT PŘI ODHLÁŠENÍ Z TÁBORA?

Písemně informujte příslušného pracovníka Ostrova o tom, že se potřebujete odhlásit.

Pracovník Ostrova se s Vámi následně spojí a dle datumu odhlášení a s ohledem na Cestovní podmínky stanoví storno poplatky. 

Při zrušení účasti budou klientovi vráceny zaplacené poplatky snížené o stornovací poplatky, a to pro rok 2021 takto:
30% z celkové ceny při odhlášení 30 a více dnů před odjezdem
50% z celkové ceny při odhlášení 29 - 15 dnů před odjezdem,
75% z celkové ceny při odhlášení 14 - 8 dnů před odjezdem,
100% z celkové ceny při odhlášení od 7 dne před odjezdem,
40% z celkové ceny při odhlášení ze zdravotních důvodů. Tyto musí být potvrzeny lékařskou zprávou.

Rozhodující pro účtování stornovacího poplatku je datum písemného oznámení o zrušení účasti. Stornovací poplatek se neplatí v případě, že klient zajistí náhradníka.