Novinky

05.10.2020 Klub Pavlač uzavřen

Klub Pavlač po dobu nouzového stavu uzavřen! Na základě nařízení Krajské hygienické stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze, která vydala mimořádná opatření při epidemii na území Středočeského kraje DDM "OSTROV" SLANÝ NEBUDE REALIZOVAT ZÁJMOVOU ČINNOST OD 5. 10. DO 18. 10. 2020. Týká se i činnosti Klubu Pavlač.

14.09.2020 Pavlač otevřena :-)

Těšíme se na Vás v klubu Pavlač! Začínáme v pondělí 14.9., otvírací doba bude: PO - ČT 13:00 - 16:00 PÁ 13:00 - 15:00

19.05.2020 Kroužky na příští školní rok spouštíme 1.6.!

Přihlašování bude otevřeno v 9:00.

18.05.2020 Klub Pavlač se již do prázdnin neotevře.

Klub Pavlač zůstává nadále uzavřen.

11.05.2020 Nové úřední hodiny pro veřejnost

Od 11.5. je Ostrov znovu otevřen pro veřejnost v těchto úředních hodinách: PO-PÁ 7-13:00.

16.03.2020 Ostrov je pro veřejnost uzavřen!

S ohledem na stávající situaci je Ostrov pro veřejnost uzavřen. V případě, že se s námi potřebujete spojit, využijte prosím primárně emaily na jednotlivé pracovníky nebo volejte na telefon 737 521 978 nebo 605 763 241. O opětovném otevření či změně vás budeme informovat.

17.01.2020 Pozor! v pátek 17.1. není klub Pavlač!

Z technických důvodů bude Pavlač uzavřena.

Jak se přihlásit/odhlásit

JAK SE PŘIHLÁSIT DO KLIENTSKÉHO CENTRA
 
Klientské centrum najdete na adrese:  https://ostrov-svc.iddm.cz/
  • V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si sami vymyslíte, jméno a příjmení. 
Pokud už vaše dítě s námi jelo letos na hory nebo na tábor, zaregistrujte ten email, který jste již pro komunikaci s námi dříve použili, systém vás pak rozpozná a další práce v systému pro vás bude jednodušší. 
  • Poté vám na zadaný email přijde zpráva s tvz. validačním odkazem - tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše.
  • Tímto jste již do klientského centra zaregistrováni a můžete se přihlásit a přihlásit dítě na akci, tábor či kroužek.
V případě, že se Vám nedaří se zaregistovat nebo máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat

Podrobný návod pro klientské centrum 


JAK POSTUPOVAT PŘI ODHLÁŠENÍ NEBO VRÁCENÍ UHRAZENÉHO ÚČASTNICKÉHO POPLATKU? 

Telefonicky anebo mailem požádejte o formulář "odhlášení z kroužku". Ten, prosím, vyplňte a předejte v kanceláři (případně pošlete poštou). V případě, že budou údaje odpovídat, peníze vám obratem vrátíme, v opačném případě vás bude kontaktovat pracovník Ostrova. Formulář je také možné stáhnout níže a poslat elektronicky.
 
Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme pouze v pololetí nebo v případě vážných důvodů během roku (dlouhodobá nemoc, změna bydliště apod.) nebo důvodů na straně Ostrova.
V případě, že je důvodem odhlášení z kurzu dlouhodobá nemoc účastníka, je potřeba doložit potvrzení od lékaře. 
Formulář odhlášení z kroužku 2020  
Formulář odhlášení z kroužku 2020