Dům dětí a mládeže "OSTROV" Slaný Nejen kroužky – nové zážitky, nové příběhy
Dům dětí a mládeže "OSTROV" Slaný Nejen kroužky – nové zážitky, nové příběhy

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Kroužky > Jak se přihlásit nebo odhlásit

Jak se přihlásit nebo odhlásit

Jak se přihlásit do klientského centra 

Klientské centrum

  • V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si sami vymyslíte, jméno a příjmení.
  • Pokud už vaše dítě s námi jelo již v minulosti na hory nebo na tábor, zaregistrujte ten email, který jste již pro komunikaci s námi dříve použili, systém vás pak rozpozná a další práce v systému pro vás bude jednodušší. 
  • Poté vám na zadaný email přijde zpráva s tzv. validačním odkazem - tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše.
  • Tímto jste již do klientského centra zaregistrováni a můžete se přihlásit a přihlásit dítě na akci, tábor či kroužek.

V případě, že se Vám nedaří se zaregistrovat nebo máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat!

Podrobný návod pro klientské centrum (PDF)

Jak postupovat při odhlášení nebo vrácení uhrazeného kurzovného?

Telefonicky anebo mailem požádejte o formulář "odhlášení z kroužku". Formulář je také možné stáhnout níže. Ten, prosím, vyplňte a předejte v kanceláři  (případně pošlete poštou či elektronicky). V případě, že budou údaje odpovídat, peníze vám obratem vrátíme, v opačném případě vás bude kontaktovat pracovník Ostrova. 

Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme k pololetí - tedy k 31.1.

Odhlášení jindy než v pololetí je možné, ale bez vrácení poplatků. Ty vracíme pouze v případě vážných důvodů (dlouhodobá nemoc, změna bydliště apod.) nebo důvodů na straně Ostrova. V případě, že je důvodem odhlášení z kurzu dlouhodobá nemoc účastníka, je potřeba doložit potvrzení od lékaře. Viz. smluvní podmínky Ostrova.

Formulář odhlášení z kroužku