Jak se přihlásit nebo odhlásit
Jak se přihlásit na tábor
Přihlášky se podávají v našem Klientském centru.
- V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si sami vymyslíte, jméno a příjmení.
- Pokud už vaše dítě s námi jelo již v minulosti na hory nebo na tábor, zaregistrujte ten email, který jste již pro komunikaci s námi dříve použili, systém vás pak rozpozná a další práce v systému pro vás bude jednodušší.
- Poté vám na zadaný email přijde zpráva s tzv. validačním odkazem - tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše.
- Tímto jste již do klientského centra zaregistrováni a můžete se přihlásit a přihlásit dítě na akci, tábor či kroužek.
Přihláška je platná až po schválení OSTROVEM a po uhrazení zálohy!
V případě, že se Vám nedaří se zaregistrovat nebo máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat!
Podrobný návod pro klientské centrum (PDF)
Jak postupovat při odhlášení z tábora?
Písemně informujte příslušného pracovníka Ostrova o tom, že se potřebujete odhlásit.
Pracovník Ostrova se s Vámi následně spojí a dle datumu písemného odhlášení a s ohledem na Smluvní podmínky stanoví storno poplatky.
Při zrušení účasti budou klientovi vráceny zaplacené poplatky snížené o stornovací poplatky, a to pro rok 2025 takto:
Storno poplatky se stanovují následovně:
- 30 % z celkové ceny při odhlášení 30 a více dnů před odjezdem.
- 50 % z celkové ceny při odhlášení 29 - 15 dnů před odjezdem.
- 75 % z celkové ceny při odhlášení 14 - 8 dnů před odjezdem.
- 100 % z celkové ceny při odhlášení od 7 dne před odjezdem.
- 40 % z celkové ceny při odhlášení ze zdravotních důvodů. Tyto musí být potvrzeny lékařskou zprávou.
- V případě, že bude zajištěn náhradník dle stanovených podmínek, náleží klientovi vratka ve výši 100 % zaplaceného poplatku.
Rozhodující pro účtování stornovacího poplatku je datum doručení písemného oznámení o zrušení účasti.